pondělí 25. května 2015

Kruhový trénink trochu jinak + kokosové mléko

Ahoj,

byla jsem dnes kamarádkami motivovaná k tomu napsat konečně další článek. Já vím, to bylo keců jak sem budu psát pravidelně každý den a ono co? Skutek utek!

Ale to že sem delší dobu nepsala neznamená, že jsem se flákala! No dobře, sice jsem podle původního plánu měla v této fázi sázet minimálně 100 angličáků denně jak na běžecím páse a k tomu minimálně ob den běhat 16 kilometrů a tam opravdu nejsem :) Jsem ráda když jednou týdně zvládnu cca 8 kilometrů tempem ne o moc větším než stádo splašených šneků (vždycky jsem si myslela, že mě zpomaloval pes, ale při běhu bez něj se ukázalo kdo je na vině). A angličáky? No fuj tak ty jsem neviděla pěkně dlouho. No nic ráno budu muset nějaké zařadit.

A jak to tedy teď s tréninkem mám? S kamarádkami chodíme celkem pravidelně cvičit na skupinové lekce do fitness centra Euforie, jelikož nám to s tou pravidelností úplně nevycházelo tak jsme teď zavedli pravidlo, že na začátku každého týdne se domluvíme na trénincích, kdo a kdy může, a kdo na trénink nedorazí a potvrdil účast, dá do společné kasičky 50 korun. Na konci měsíce pak za shromážděné peníze uděláme zdravou párty ( a doufáme tedy že to každý bude platit ze svého jelikož bude prasátko zet prázdnotou). Když mi to nevyjde z časových důvodů s holkama, snažím se jít běhat s Benem, je to super odreagování, a musím říct, že jsem běhu docela přišla na chuť, člověk u toho totálně vypne a stejně s ním musím ven tak proč to nespojit?!

No a tento týden jsme měli na dnes domluvený kruhový trénink na Žižkově na terase na čerstvém vzduchu. Bohužel i přes to, že celý den bylo krásně, kolem čtvrté začalo lehce pršet a tak jsme to nechtěly riskovat a změnily plány a šli na fitbox na Anděl. Tuto cvičitelku mám moc ráda, tréninky dělá zajímavé a opravdu náročné. Je ale specifická, dost u cvičení křičí a má takový svérázný styl. Kamarádce třeba vůbec nesedí. V závěru jsme se ale shodli, že pokud chcete opravdu náročné cvičení, kdy se budete potit od začátku do konce tak to můžeme jen doporučit. Důkazem toho může být i narvaná hodina :)

No a cestou domů jsem si chtěla koupit sojové mléko, jelikož mi kraví nedělá dobře a chtěla jsem zkusit rostlinná mléka. Když jsem se ale podívala na složení sojového mléka, byla jsem bohužel dost zklamaná. Sóji tam bylo téměř stopové množství, zato cukru až na půdu. Kamarádka mi ale poradila, že je výborné, dělat si tyto rostlinná mléka doma a já hned dnes večer vyzkoušela mléko kokosové. Jsem na výsledek zvědavá, čeká mě zítra ráno v podobě chia pudinku. O mém výletu do zdravé výživy a výrobě chia pudinku a kokosového mléka zase později. Doufám že ne zas za měsíc :)

MJ

1 komentář: