neděle 5. dubna 2015

Střípky z kuchyně

Zdravím,

píšu sem po delší době (já vím, kaju se) a bohužel musím přiznat, že moje motivace dost klesá. A to stačilo tak málo! Šla jsem s kamarády na pivo, opila se (ne zas tak hrozně 4 piva :D) ale každopádně jsem od té doby byla cvičit jen 1x a to už je to přes týden! Musím někde sebrat další motivaci nechci to vzdát, ale s tímhle přístupem to nepůjde.

Teď k tomu tréninku. Rozhodla jsem se vyzkoušet TRX v Euforii v Karlíně. Musím říct, že obdivuji instruktora. Bylo nás tam asi 10 holek, z toho popravdě fyzičku na to měly tak 2 ( ovšem ty jejich postavy z toho jsem měla otevřenou pusu a slintala i já :) takže vytrvat!) ale bylo to vážně super! i když popravdě dnes cítím každý sval v těle. V úterý mám v plánu tam jít zas tak uvidíme, kam se má výkonnost bude posouvat, a zda vůbec.

A teď k něčemu trochu veselejšímu. Slíbila jsem i dodávání fotek, tak tady je první várka. Omlouvám se za jejich kvalitu a nasvícení a naaranžování ale sem v tom začátečník. Když by Vás zajímala příprava nebo nějaký recept, tak napište :)

Mějte se krásně a držte mi palce.

MJ

Pečené batáty, brokolice, krůtí prso

 Oběd z kantýny: Pečený lilek plněný zeleninou a mozarelou
 Celozrnný chleba s uzeným lososem a rajčaty
 Vajíčka se šunkou a olomouckými tvarůžky

 Tvaroh, med, maliny
 Pečené batáty, červená řepa, kozí sýr
 Tvarohový koláč s lesním ovocem

 Nakousaná ovesná placka (no jo no, hlad byl silnější než já) s kiwi
 Celozrnné pečivo se šunkou, okurkou a sýrem
Když jsou ty Velikonoce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat