středa 25. března 2015

4. a 5. den

Zdravím,

začneme rovnou bez vytáček :) Kromě tradičních ranních anličáků (zatím stále 30 :( ) Jsem byl včera s kamarádkou na fitboxu. A to na trenérce, na které jsme byly poprvé. Celou dobu jsem si říkala, jestli mě baví nebo ne. Řvala do mikrofonu takovým stylem, takže jsem ji skoro nerozuměla, z čehož vzniklo to, že jsem pár cviků dělala pořád na stejnou stranu :) Celou dobu jsem si říkala, jestli mě to baví a nebo ne. Ale víte co? Bavilo! Skákali jsme, bouchali jsme, stoupali na totem, plazili se přes tělocvičnu, dělali kačáky, raky, no prostě bylo tam vše! Bylo to všestranné, což je přesně to, co při přípravě potřebuji. Akorát už tam asi půjdu sama, jelikož to kamarádku moc neoslovilo.

Dnešek byl ovšem daleko horší, šíleně mě po včerejšku bolí ramena (nejspíš z vibrování s takovým klacíkem :) skutečně nevím jak se to jmenuje, ale pokusím se zjistit) a nohy také trochu cítím. I když ty ramena jsou zdaleka nejhorší, každé oblékání a svlékání saka pro mě bylo utrpením. To mě ale nezabránilo, a šla jsem přesto běhat 5 km. zkoušela jsem i angličáky ráno, ale zvládla jsem jen 1 :). Tempo běhu nebylo nijaké závratné, spíše dost pomalé, jelikož pan Benko (můj pes a běhací parťák) musel neustále někde čenichat, nebo se seznamovat s kolem jdoucími psy. Ale tak lepší něco než nic no ne? Jsem zvědavá, kam se posunu zítra, v plánu je opět Fitbox.

Ještě jeden postřeh - můj žaludek není stavěný na zdravá lehká jídla, včera jsem obědvala přímo ukázkově, ale celý den potom jsem měla furt hlad, že jsem musela jíst každou hodinu a půl. Až to dospělo k tomu, že jsem si vzala tyčinku těsně před cvičením, a málem jsem se na ni podívala ještě jednou :). No a dnes? Dnes jsem si na oběd dala parádní těstoviny a hlad jsem dostala až kolem 6. Vím, že to taky není dobré, ale musím mezi tím najít nějakou rovnováhu.

Příští článek chystám více o jídle, a snad konečně dodám i nějaké fotky.

Tak mi držte palce a mějte se krásně.

MJ

Žádné komentáře:

Okomentovat