neděle 22. března 2015

Den 2 a 3

Zdravím,

se zpožděním sem dávám rekapitulaci 2. a 3. dne.

Bohužel den 2. mě donutil se zamyslet nad tím, zda to celé není čiré bláznovství. 16 kilometrů? Vždyť po 6 jsem nemohla skoro chodit. 30 překážek? Vždyť já ani nevytáhnu kolo do kopce a nepřejedu potok, a když se na konci pokusím udělat 30 angličáků, málem vyplivnu plíce. Ale abych nepředbíhala.

Včera jsem vynechala běh, zato jsme ale vyrazili na 1. jarní vyjížďku na kolech. Jeli jsme sice jenom 10 km, ale cestou, za kterou by se nemusel stydět žádný terénní závod. Bylo tam vše! Přejezd přes potok, jízda v bahně, jízda lesem přes kořeny a popadané větve, vytlačení kola do kopce v lese, jelikož jsme zahlédli v dálce něco, co se aspoň vzdáleně podobalo cestě. Byla to cesta, ale po pár metrech opět bahno :) Nechyběl můj parádní držkopád do bahna. A řeknu vám, že i ten pes to zvládal líp než já. S každým kopcem nebo hlubším bahnem sem si říkala že jsem opravdu blázen. Proč to dělám? Vždyť vím, že to nedám! S každou jízdou po trochu "zpevněném" terénu jsem si zas říkala že to vlastně není tak špatný a dost mě to baví.

Když to hodnotím zpětně, bylo to super, takže výsledek? Pokračuju dál! I když neděli jsem měla odpočinkovou :)

Mějte se,

MJ


Žádné komentáře:

Okomentovat