čtvrtek 19. března 2015

Proč tento blog.

Zdravím,

tento blog jsem založila proto, že se chystám podstoupit závod ARMY RUN. A nejsem troškař, ale rovnou 16 km a 30 překážek!

Jsem blázen? ANO, neběhám pravidelně, a když už tak to tempo je vyloženě rekreační.

Proč to dělám? Protože se sebou chci konečně chci něco udělat. Potřebuji mít za něčím cíl, vědět kam to směřuje, ne k hezčí postavě (jak si tohle definuji? 5kg, -15cm na stehnech?) ale k pokoření sebe sama. Uvědomění si že to dokážu, že je to jen v mojí hlavě!

A abych měla nad sebou nějaký bič, tak jsem vytvořila tento blog, jde o můj první blog, takže jestli ho někdo budete číst, tak mějte prosím jedno oko přivřené :)

Takže to shrňme mám před sebou 99 dní, 16 km 30 překážek a maximálně 900 angličáků :) To půjde!

Můj plán je následovný, každý den sem budu psát pokrok ve tréningu, jídelníček a pokrok. Tak mi držte palce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat